Wednesday, April 9, 2008

dh abis satu klas

Hari ni tepat kul 9.00 sampai kul 10.20 am, aku ade klas kimia ngn bdak2 4KM2..
hr nie dak2 nie aku suh wut eksperimen..hurmm sabo je la men ngn bdak2 nie..seme bende dieorg pegang or test..riso aku...dh la eksperimen rinie melibatkan penggunaan penunu bunsen dan api..riso tul klu jd pape kat dak2 nie sbb nama aku yang akan nek..huhuhu..tp alhamdulillah akhirnya seme berjalan ngn lancar walaupun msh ade segelintir students yang berkelakuan mcm bdk2 lam klas..takde ciri2 pelajar kimia je aku nengok..hmmm

Jap g ade klas lagi..kul 1.05-2.15ptg..ngajar fizik utk klas 4PDG..dak2 nie dikira okey la jgak berbanding klas yang satu lagi..so rinie aku plan nak ajar bab 2...gpun cikgu dieorg ckp nak masuk peksa smpai linear motion..hmm ok la..aku pun ade mase lagi nak ajar dieorg...

tp hr nie btol2 penat..duk melayan kerenah dak2 skolah nie..

0 comments: