Thursday, March 26, 2009

Hadiah..

Petang tadi aku p la jejalan kat pekan gerik...sbb hajat di hati nak crikan hadiah utk kwn aku yang sorang ni..sbb die dh tak mengaja kat skolah sini dh..kene tukaq ke tempat len...

so ingat nak cr la brng yang mcm bear..ish2 pk punye pk..mcm tak sesuai je..mcm bdk2 pun adekan..

so pegi survey lagi..nak beli brg berupa pakaian..haih takde yang classy skit..semenyer yang ntah pape..besela..namanyer pekan koboi..aku survey ni pun kat the store je yang dlu dikenali sbg pasaray fajar..lucu tak??huhuhu..nk gitau punyer la koboi pekan tmpt aku keje ni..

smbil duk pk2 n smbil duk meronda2..berkali2 aku duk keliling tempat yang same sbb mmg kecik tu je tmpt nyer..dats y jd berkali..hoho...pastu jeng jeng...aku terpandangkan comforter..wah..mcm besh je nie..pilih punyer pilih..aku pun berkenan yang satu nie..sweet n simple..mmg kenela ngn pemakainyer..harganya pun not bad..hehehe..takpe skali skala berbelanja..


p/s: next time kene cr brg baby plak..sbb 2 org cikgu skolah aku dh selamat melahirkan anak..terpk2 bilela time aku yerk..<---gatalnyer cikgu azna nie..hehehe

0 comments: