Saturday, March 28, 2009

Hari Profesional Guru 2009

Hari ini bukan hari cuti buat guru2 di daerah gerik (yang aku tahu la, tmpt len tak tahu plak)...sbbnyer kbnyakan sekolah area nie ade buat hari profesional guru peringkat sekolah...

tujuan atau motif sebenar hari profesional ini adalah untuk meningkatkan lagi kualiti kami sebagai seorang guru..supaya lebih mantap dr segi pengajaran mahupun dari segi personaliti guru..

stat pukul 8.30pagi..pakaian adalah batik...

aku smpai kat sekolah pkul 8.02pg..aku ingt dh lambat dh,,rupnyer stat pkul 8.30 pg..mmg kelam kabut ar aku td...sbb bajet stat kul 8pg kan..bwk kete pun dh ntah pape dh..seb bek kete kancil..kene beringatla skit..klu kete wira..mahunye nek meter >140 lajunyer..hoho..

so bekfes pun tak sempat...seb bek kantin skolah bukak..pulak tu depa wut nasi lemak daun pisang..aiseyhh...pe lagi makan ar...sebungkus nasi lemak ngn air milo panas...pergh tersangkutttt abis...hehehe....

mase nak p bayar...aisey..dh de cikgu belanja kan..mmg rezeki aku r pg tu...plak tu pas abis majlis nie di sediakan plak minum pg kul 10pg n mkn tengahhari kul 1.30pm...mmg kenyang ar rini...duit pun sep....hahaha..

balik umah....tido jap..ptg ti bngun basuh kain n ngemas umah pe yang sempat n cuci toilet.. dh jd kemestian setiap minggu mop lantai n basuh toilet.bru la selesa duk umh....hr minggu je la umah aku cantik..bile hr keje...agak sepah la ckit....tp takdela sepah pom...;p

0 comments: