Thursday, March 26, 2009

Rancangan mengajar hari ini...

Hari Khamis:

so seperti biasa, bagi kakitangan kerajaan termasuk guru kene pakai baju batik sebagai pakaian resmi hari ni..so aku pilih utk pakai baju batik kaler coklat..hehee..

pegi sekolah td dlm kul 7.18pg bru smpai sekolah...jln tak bape sibuk..clear aje hr ni..

hari ni aku ade 6 waktu mengajar :
*1b - 7.40-9.00
*1c - 10.00-11.20
*1a - 12.00-1.20

hri ni 2 kelas iaitu 1b dan 1c aku mengajar mcm mane nak wut essay procedures dengan betul..

manakala kelas 1a aku ngajar cara2 nak write summary..sbb kelas nie aku dh ajar dh essay hr sebelum ni..

so, alhamdulillah semuanyer berjalan ngn lancar..tp pg2 buta aku dh dera bdk 1b namanyer fendi jalan itik sbg sarapan buat die di awal pg ...ye la duk ckp tak larat nak salin..so pe lagi ni la senamanyer..huhu

hr ni ayah aku dtg sekolah..sbb nak amik kete wira..tukaq ngn aku kete kancil..konon2nye aku bitaw yang kete wira tu de prob..pdhal tak pom..haih...besela klu dh lady driver kan..bukan tau sgt pom..yang reti tukaq air bateri,isi air, check minyak pelincir, check minyak brek, check minyak power stereng, isi minyak, dan isi angin tayar..dh setel..hehehe..

0 comments: