Saturday, April 11, 2009

Alahai next week..

Td tghari..pas aku abis kelas..aku duk la bork2 jap ngn akak sblah aku.then aku ckp hjung minggu dpn nak lik kg sbb nak p survey kete..pastu kak zaini ckp, tak leh balik sbb akan ade mjls tilawah al-quran peringkat negeri pd hr2 tersebut...haih terbantut plak rancangan aku...aku diberikan jwatan sbg penjaga masa!!!...HAH! MENAKUTKANNN...

korang tahu pe sbb aku diberi tugas nie...alasannyer sbb muke aku "kiut"..ish nonsence..tp ni yang akak tu ckp...depa bincang sme2 depa...adoooiiyai...pdahal ramai je lagi cikgu2 yang lagi lawa dr aku yang tak seberapa ni...nape la pilih aku jgk...ish...sedeynyer...luse ade meeting sal ni..bg briefing sal tugas msing2...

aku nak balik kg...aku nak balik kg jgk...tak kire..<---leh tak aku ckp mcm nie kat dieorg???mcm tak leh je kn..sbbnye aku cikgu bru...haih...

0 comments: