Saturday, April 25, 2009

Berhujung minggu di kampung..

Alhamdulillah..selamat jugak akhirnya smpi kat kg..pas abis program MTQ tu, tros aku blik..tempoh perjalanan lebih kurng 3jam..boleh thnla..tu pun sbb kurang lori2 kat jln gerik td..klu tak mahunyer lame..aku drive sorng2 je td..awalnyer tkut jgk..kot2 jd pape kt atas bukit tu,tp aku kuatkan semangat jgk...mlsla nak nek bas..pastu nk pk p ngn ape ke stesen bas gerik tu,mse nak blik gerik plak msti duk pk sape nk amik aku...klu de bf,leh aku mnyusahkan bf aku..tp bf pun takdek..haha..mls nak pk...

Hah,sesmpai je kt KB,aku p la tesco bli donut.

~BigApple~

ni antara donut2 yang msih blom aku mkn lgi...
yang dua lagi,dh dicerna oleh perut aku dh..hehehe...


0 comments: