Sunday, April 5, 2009

~keseluruhan tugasan...~

Okeylah..inilah adalah tugasan secara keseluruhannya utk hri JUMAAT, SABTU n AHAD...

JUMAAT - 3 April 2009
*pas sekolah, amik bdk bola baling antar p lenggong utk game yang kedua......keputusan KALAH 2-0<----teruk seyhhhh...
*pastu, sblm smpai gerik p singgah kedai mkn di Lawin...makan2 dlu...kenyangkan perut kami semua...hehhee
*then, smpi di gerik..lepak2 jap smbil borak2 ngn my fren..bincang sesuatu...=)
*pastu, p umah Kak Nira..mlm nie aku tido sane..temankan die, sbb rumets nyer balik kg...
*plan p pasar mlm ngn kak nira, mat nijam n aku...bertiga aje....cr2 brg smbil mkn...
*mkn di kedai bersebelahan ngn futsal....aku pesan nasi goreng daging merah, kak nira-mee bandung, mat nijam-nasi putih+tomyam
*aku dengan murah hatinye banja depa...skali skala...hikhikhik
*esok plan nak p sungai petani bertiga jgk...besela nasib org bujang mcm kami ni..

SABTU - 4 April 2009
*pagi tu lepak2 kat umah kat nira jap...bangun selambat yang boleh...hehehe
*pkul 1ptg, siap2 nak p Sg Petani...kul 2.30ptg, bru bertolak...
*lbh kurng kul 4ptg, smpi di SP...tmpt pertama pilihan kami ialah SP Plaza....nk cr jeans...alahai takde yang okey...semenyer ikut body je..tak suke!!!..last2 beli buku rujukan aje..masuk kedai Vincci..tp takde yang okey...sempat la tgk Gempak Selebriti kat sini
*pastu masuk kat Secret Recipes...beli kek..ingt nak mkn spaggeti kat sini..tp member aku tak suke plak...so tapau je la kek nyer...beli kek Black Forest n Moist Cake
*tmpt kedua, p Tesco nk cr brg dapur..sblm tu..p mkn kat Nasi Kandar Kayu...pergh beshnyer nasi depa...nak mkn je lagi...
*pkul 10mlm bru bertolak balik...smpai umah dkt kul 12mlm....ingt nak tido...tp tgk kat HBO de cite besh...so lyn movie smpi kul 2 lbh...muahaha

AHAD - 5 April 2009
*pg esoknyer bangun lambat..hehehe.mls nak bangun awal....
*pas mkn tghari di umah kak nira...aku tros balik umah
*memandangkan aku tak mengemas lagi minggu nie...so aku bersush pyh kemas2 umah...
*pastu tgk kete kotor...so basuh la jap...dh siap...
*skng mkn cereals+susu...lapo la...hehehe
*esok kene p skolah...tak sukenyer...

0 comments: