Wednesday, April 1, 2009

serabut..sakit..

Nape mlm nie aku emosi sgt2......aku jd serabut...jadi tensen...jd bengong...pe yang perlu aku buat???

aku tak mampu nak luahkan semuanya dlm nie..cume aku leh ckp niela ape yang aku rase skng....
bkn mlm nie aku gini...tp almost every time...every minutes in my life aku asyik dok pk hal nie.........

aku tak mampu nak elak...arghhhhh..............sakitnyer
This entry was posted in

5 comments:

paa said...

nape nye??sakit camner!!!teruk ke???kek pedih eek!!!pikir je x jadi kena usaha kut!!!sabar je lah!!!abg nak tolong usahakan x nak,mgkin na suka kut camtu..kan?

paa said...

sakit!!!sakit nape aza nye weah!!!!dkat kek ke????org nak tolong ubat x nak tu ahhh!!!sombong sangat!!!

paa said...

sakit!!!sakit nape aza nye weah!!!!dkat kek ke????org nak tolong ubat x nak tu ahhh!!!sombong sangat!!!

NooR AzNa AwAng said...

awk nie sape??tetibe bahasakan abg??haiyaa...geli aku dengar

Anonymous said...

ok..sebab ank orng lah awak duk kut!!!baik try2 fikir camner klu ank sndr nanti...sabar!!semua tu ujian tuhan...