Wednesday, April 29, 2009

~untitled~

Takde ape yg besh2 untuk hari ini melainkan bangun pg2 n pegi sekolah..pastu suara aku plak mkin nk abis sekolah,mkin kureng jdnyer....kecian kan..n hr ni bru aku sedar rupenyer suara bdk2 nie lagi kuat dr suara cikgu die (akula tu)..ish2..huhuhu..tp kan..bile aku suh bace text ke,ape ke..dh slow plak volume dieorg...bungeks btol.konon2 malu ar,takut salah sebutan..tp bile duk melalak tak tentu pasal bleh plak...<--klu bab belajar semua malu,tp bab len semua laju...haih tak pham aku!

Ha..tadi kan ade sesuatu yang btol2 wut aku terkejut..sesuatu yang tak dijangka..tp aku tak leh share dlm ni,sbb nie hal personal..cume aku berdoa, semoga Allah tunjukkan jalan yang terbaik bagi aku n kehdupan ku n permudahkanlah segala urusanku..Amin.

Aku pun manusia,tak sempurna...ade banyak kelemahan..cume pada Dialah tempat aku memohon kekuatan untuk lalui segala dugaan di dunia ni..kadang2 mmg perit tapi aku reda,mungkin dh suratan hidup aku mcm ni..bile dh tak tahan sgt,aku nangis je..sbb dgn cara ni la leh kurangkan stress aku..kdg2 tu jgk aku shopping tp bkn brg,aku suke shopping mkanan bile aku stress..huhuhu..
This entry was posted in

1 comments:

Anonymous said...

nape!!!!dpt orng baru ke?