Monday, May 18, 2009

CorAt CorEt

Malam ni terase mls nak mkn..tp terase la lapaq jgk..dhla kat skolah td punyela nak diet n jage mkn..aku cume mkn nasi sket+ngn asam pedas keladi..lauk mmg aku tak hamik sbb bergoreng semenyer...cesss..leh tahan ke aku nie??hahaha..

Kawan2 duk tanye awat duk berdiet sakan plak nie..nak kawin ka???Hah!soalan cepu mas...tp reaksi aku hnya senyum2 kambing je..bak kata artis2 mesia "No Komen"...hehehe..kang makin di komen, mkin bnyk plak melalutnyer...td pun dh de kontroversi dh sal aku...haih sape yang wut gosip2 liar+panas nie....aiseyhhh...hahaha

Balik umah,aku tros tido..sbb ngantuk tahap bagai ni..smlm tidoq lambat..seb beq tak tersengguk2 aku kat lam kelas...

--->>silalah bace nota kaki ku di bawah ini..alkisah seorang guru..

*tension giler ngaja hr ni..mase duk wut revision ngn dak kelas last skali..depa nie malas tahap bagai..n then berlagak pandai pdahal dlm otak die "NOTHING"...pastu duk melalut yang ntah pape...

*di tmbh plak dengan sorng student nie dr kelas ni gak yang mmg aku anti giler ar...dlm hati aku mmg duk nyumpah2 ar kat die...(sbb ade cite di sebalik ni)..cube korang imagine takkan sorng guru yang baik mcm aku nie leh ANTI GILER kat die..so there's sumthing wrong yang die dh wut kat aku..so pklah sejenak..tak salahkan..kptsnnyer mmg aku tak halalkan segala ilmu die dpt dr aku...<---jahat tak aku ni??

*hr ni dpt hadiah dr my student...terkezut jgk..konon2 dtg dpn nk tnye soalan last2 die kuarkan sumthing dr poket die....g pun hr guru kat sklah aku tak smbut lagi..next week bru wut..pape pun thank you so much Damia!!!..

*bru sudh mkn nie..ala2 western gitu..hotdog+scramble egg+jagung rebus bersalut butter...besh2...hehehe..very kenyang...dh takde menggemukkan pun sbb semenyer rebus kecuali telur tu je la..taruk sket itu punyer butter lah..hahaha(tak dan nak amik gambo sbb dh siap tros je aku NGAP!!!)

*dh takde ape nak di cite sbb dh bnyk dh cite kat atas tuh.heheh...

2 comments:

Liz said...

diet btol..aku pon nak diet

NooR AzNa AwAng said...

jom kite same2 berdiet...hehehe