Friday, May 1, 2009

ektibiti kali ini..

Mcm bese kerja aku klu tiap2 kali hjung minggu adalah mengemas umah...hr ni kan hr cuti buat pekerja2 mcm aku nie..ekekek...so aku amik peluang ni utk kemas umah aku yang dh dikire mcm tokang pecah..hahaha...so se awal pg aku dh bangun tp utk smnyg je hikhik....pas semyng subuh aku tido balik....sedar2 dh pkul 9lbh..hehe..pastu,bngun aku terus melipat kain aku yang dh berlambak mcm KL Tower...kahkahah..<---teruk btol aku ni kan..kuikui

pas setel semua kain aku..dh masuk lam almari bju n setengah letak lam rak(baju aku bnyk sgt..tak muat nk isi semua)..aku p sapu lantai plak..dr bilik ke bilik,dr ruang tamu ke ruang dapur..fuuhhh...dh clear..pastu plak,mop lantai...hah bru wangi n berkilat umah aku...penat..jgn ckp ar..ye ar sorng2 buat keje utk stu umah kan...dh setel bhgn luar,skng nie plak setel bhgn bilik air plak...dua bilik air aku cuci...siap tukar pewangi lg...hehehe..org ckp..rumahku syurgaku..mestila kene selesa..ye la tmpt istirehat pas seharian duk skolah..

ptg plak,pas smny asar..aku wut senarai brg2 keperluan umh yang nak dibeli...utk aku beli mase p pekan...bru takde yang tertinggal..nk maghrib bru aku balik umh...

skng nie...meng update blog aku...mlm ni tak mkn nasi..i'm on diet..dh terlebih dh berat aku skng nie..huhuhu..

1 comments:

Anonymous said...

baguslah!!!rajin nya eeek!!!!apa neighbour x tlng mop kan ke?