Wednesday, May 27, 2009

KeseBokkan melanDa

Terlalu busy cik Azna hr ni..bnyk keje yang nak disetelkan sebelum cuti sekolah bermula..Yabedabedu...yeayyy!!cuti sekolah..2 minggu tuuuuu..cuti pun gaji sentiasa jalan..hakhak..aku suke jd cikgu..ok2..balik pada topik sbnr..keje2nyer bnyakla jgk..tp takdela bertimbun setinggi gunung Everest tuh..konfem aku tipu klu setinggi itu kejeku bile ditimbun..sah2..aku mengarut sakanla...hahaha..

Actually keje yang bnyk nie pun sbb aku jgk..suke sgt menimbunkan keje..bile dh nak dkt due date brula terhengeh2 duk kalut siapkan keje..ape2la cikgu azna neh...haah lupe nak gitau Jumaat ni smbutan hr guru kat sekolah aku..nnti aku akan masukkan entry utk hr guru..cemane eh??meriah ke??ntahla..no komen...cume aku leh ckp skolah felda tak same ngn skolah bandar...jangan harapla nak dpt hadiah yang mahal2..jgn harapla cikgu tu dpt hadiah bertimbun2..sbb majoriti pelajar kat sini dr famili yang ssh..tp aku tak kesah...janji dieorang hormat aku sbg guru mereka..klo korang nk tahu aku nie garang tau..hahaha..klu tak caye p la tanye depa...garang tp baik hati..seyesssss...tak tipu...azna mmg tak penah tipu anda semua..hehehe...

balik umah..p melencong kat pekan grik..cr brng utk masak..dan hasilnyer...taaadddaaaaa...please look the pictures below..


~*~spageti bersos dengan daging cincang~*~

~*~ikan masak taucu~*~
(actually lauk ikan taucu ni aku masak hr isnin,tp aku bru masukkan hr ni...aaahhhh tak kire pe org ckp..aku nak masukkan jgkk..ni blog aku..suke hati aku laaa..aisshh emosinyer azna nehh..hahaha)

0 comments: