Saturday, May 23, 2009

List of works...

Meh2 sini semua pakat tgk senarai keje yang aku lom selesaikan lagik...betapa mlsnyer aku neh...
~*~minit mesyuarat panitia bahasa inggeris
~*~minit mesyuarat pusat sumber skolah
~*~siapkan skema subjek bahasa inggeris (paper 1&2), science (paper 1&2)
~*~menanda kertas jwpn pelajar (form 1A,1B,1C& form 2A,2C)<--cube byngkan bape bnyk kertas aku kene tanda klu stu kelas tu de 32 pelajar...meh sini nak ajar matematik sket ...32X5X2X2=???

~*~buat handout utk student for their homework during school holidays
~*~cr artikel utk kelab sains pertanian
~*~menchantekkan bilik gerakan sekolah...aku ketua nyer
~*~buat teks ucapan utk hr guru...satu dh siap..stu teks je lagi tak siap
~*~mencarik2 hadiah utk hr guru..bajet rm20 sahaja...sep bajet..muahaha..
~*~menchantekkan pondok kelab sains pertanian...aku blur tak tahu nak tanam ape..pengetua nak pokok hiasan yang tak berbunga....aisshh..

Hah..korang tgk berlambak tau keje akuh...tp aku aku setelkan stu persatu..cume yang pondok kelab sains pertanian je aku kiv lu..sbb msih blur lagi nak wut cemane...MENAKUTTKKAANNN....

2 comments:

Liz said...

sape cakap keje cikgu senang?kan?

NooR AzNa AwAng said...

mmg pom...aku rase mengong mengong je sejak jd cikgu..hahaha..aku nie tak leh bnyk keje sket..mule la jd blur tak tentu psal...hehehe