Saturday, May 23, 2009

Masak memasak bersama org bujang...

Ye puan puan,saudara saudari,cik kak,cik abang..hr ni aku nak tunjukkan pd korang ape yang dh aku msk utk mkn mlm...cehh..dlu ye2 je nk diet..tp skng...tarak diet2...niet bdan yer...

---->ikan ni aku men msuk je bhn2 tuh..semenyer sesedap rase...letak lada kering(dikisar)+belcan+halia+bwng+garam+gula...pastu panggang...besh jgk rasenyer..

---->hah nie plak,sambal tumis kentang goreng..bende dh de lam peti ais..aku masak je la..

**harap maap,gambo tak bape cantekk**

aku mmg tak kuar langsung dr umah...duk terperuk dlm umah...penah de org tanye.."na tak boring ke duk sini"..pastu aku ckp"tak de rase boring pun,wlaupon takde tmpt nak lepak,tp leh lepak kat umah sbb de Astro n streamyx.."

kesimpulannyer: aku nie bkn suke mkn angin..duk umah lagi besh..hehee..klu bg adik aku duk kat gerik..konfem die leh jadi gile..seyess..tak tipu..dieorg dh penah rase dh...hahaha..kelako btol..

~~**~~sekian shj ruangan dapur bersama Cik Noor Azna~~**~~

2 comments:

Anonymous said...

best gak kan!!ada resepi?

NooR AzNa AwAng said...

takde..men bantai je resepi ni..ekekeke