Thursday, May 7, 2009

noThing IntErstinG..

Dah beberapa hari aku tak de post pun dlm blog aku nie..nth tak de bende nk dikongsi dlm nie..tu sbb aku senyap..ahaks..

penat giler hr ni..td petang p sekolah balik..jnji ngn student nak siapkan mural..aku nie cikgu pss n aku plak ditugaskan utk menconteng dinding2 sekitar library n kat mne2 je asalkan cntek..so td bru siap kaler kan bunga..huhu..nnti la aku upload pic bile dh sudah spenuhnyer...

sblm blik umh,singgap jap di pasar mlm bandariang..ternampak anak phon buah tomato dlm polibeg..rm2 je..aku smbar je la..pastu sambar baja sekali...esok or luse nk p cr pasu sesuai utk letak anak pkok tomato aku ni...alamak..bru ku teringat esok nk p kampar de kursus kepimpinan students pss n pengawas...

nnti aku ceritakan pengalaman di sana...sekiian saje..

0 comments: