Wednesday, May 20, 2009

PepEriKsAan PeRtEnGaHan TahUn 2009

~*~muke seorang cikgu yang boring..huh!!~*~
Kamu seme leh agak tak aku kat ne skng nie??pada pkul 12.57pm..konfemla kat skolah..n skng nie aku duk lam kelas..duk jage bdak2 kelas 1A peksa..hahaha...(klu de student/cikgu2 skolah aku yang bace blog aku nih,haru jadinyer)...

Asalnyer aku bwk laptop neh sbb nak setelkan keje aku..tp bile aku on je..leh dpt coverage wifi plak dh..apelagi nek lah dua tanduk di kepala...*wink*wink*..pastu..amik peluang ar jap..apdet al kisah di sini...sowi yer bg org2 yang berkenaan..ampun tak buat lagi..ni yang pertama dan terakhir dlm hidupku..i'm promise..

aku jd 'jahat' ni pun sbb boring giler jage peksa..mmgla leh duk ilek jap..tp nak perabiskan mase menjaga tu..huuiiihh..sengsara..mcm menunggu seribu tahun aje...bile dok ngaja tak terase plak lamenyer..unless if i'm not in mood..konfem asyik tgk jam je bile duk ngaja...

hah stu lagi bdk2 nie kn..mase peksa mmmg wut aku tencen...asyik duk bertanye je..itu tak pham..ini tak pham..agaknyer depa nie tak dilatih utk berpikir kot dr dulu..semenyer nak kene disuruh...semenyer nak kene diingatkan..or maybe otak meka nie dh beku ngn keadaan sekeliling..iyela duk dlm utan..kebun getah..konfem sejuk..bngun pagi2 pun terase liat..sejuk namaposss...mungkin becoz of that reason..otak meka dh beku mcm ais...muahaha..jahatnyer mulut cikgu neh...

1 comments:

Anonymous said...

eeeleh!!keciannya muka boring!!!!tidakkah kita tahu yang kita tu lg cute pa time kita pkr kita tgh rezab!!!so u lie....k..