Friday, June 26, 2009

[Ape-ape Aje]


Da kehabisan idea utk diolah di dalam blog terchenta ini..sbb nothing special la utk beberapa hr ini..hari2 ku dihabiskan dengan pegi keje..balik keje bile seme cikgu da balik (giler ar azna neh..giler keje)..huehuehue..n then da smpi umah..pastu *BING*..tau tak pe maksud word tu?? tido ar..ekekeke..sgt "terurus" hidup seorang yang masih berstatus "BUJANG" ini..hahaha..Kawin??Oooo No..No..jgn disoal lagi soklan tuh..sbb belum tahu lagi bile..mmgla kite target je mase neh time neh..tp Allah yang menentukan..g pun aku enjoy ar hidup gini..cume certain time je de la sedikit perasaan lonely..ye ar nak p ipoh 30hb neh pun kene g sorng2....org len yang da kawin seme suh husband die teman kan...owhhhh..sgt2 kesian+sedih..
alamaknyer aku men redah je la kot esok luse neh..klu da rase tersasar dr arah tujuan tu..aku kene ringan2kan mulut ar bertanya..huhu..takpe..cobaann buat insan bernama AZNA..ceewwaahh..hahaha..

Hari ini tersgt lambat aku balik n hari yang sgt memusingkan utk diriku n sesetengah cikgu..smpi kak za pun ckp.."mutar itik argh kak za hr ni..itik pun dop mutar lagu neh..pening.."
sgt2 tergelak aku dibuatnyer..

Ya,mmg aku akui, hr neh sgt2 pusing..seyesssss..smpi td aku nyaris2 nak nanges..kupon yang aku perlu bg kat student utk ekspo ria esok ilang..OMG..dlm hati "dug dig dud" dah ..giler punye kencang berdebar..mase tu da stat ribut da..klu nak bertanding ribut aku ngn ribut topan..kalah ar..hahaha..analogi sahaja ye..


uish kaluttt,mmg kalut..giler tak kalut..duit budak tuuuu..rm75 semenyer..klu sape2 jupe mmg kaya ar die time tuh..

kak mimah suh aku rilek...pk elok2 kot aku terslh tempt letak..mase neh aku kalut dh menghumban segala brg atas meja aku..dlm laci dua tiga kali jenguk..pastu aku round 2 3 kali kelas aku tuh plus tempat yang aku lalu sblm p kelas..TAKDE..pastu aku ckp dlm hati..rilek azna...rilek..klu aku tak rilek,otak aku gagal berfungsi dgn baik..bettooooiii....

Tiba2..*ting*!..aku teringat beg buku aku..Ya Allah..rupenyer duk dlm tu..aishhh..wut suspen aje..tu la keje bertimbun smpi letak kupon pun da tak ingt..leh plak beg tu aku tinggalkan lam kelas..seyessss wut suspen bagai..hahaha..


pastu mase aku duk perabis mencari kupon je smpi buku rekod mengajar aku utk hr isnin pun tak buat lagi..so nak tak nak kene la stay smpi kul 3ptg..pastu duk mengemas kni pe yg perlu utk hr esok..sbb esok, di sekolah aku tuh akan ada EKSPO RIA..3 hari penting digabung dlm stu hr..hari komunikasi+hari kantin+hari koperasi..mkn pun tak ingt tau..seb bek da alas perut pepagi lagi ngn popia 4 ketui+air kopi lingzhi..pastu mase balik umah,perut sakit da..nak ke arah gastrik ar..tros p dapur cr pe yang leh sumbat..skng da okey sket..keje punyer pasal..huhu

esok plak akan ade perasmian tanaman pokok naga..sebanyak 20btg pokok naga akan ditanam..n yang kene mantau tiap2 hari,sape lagi klu bukan kelab aku..kelab sains pertanian..aku ar yg kene mainkan peranan lebih...kan da bertambah keje aku..aisshhhh...

pas perasmian tu..aku kene p kelas plak..utk bertemu ibubapa student aku..bincang mne yang perlu..just wait n see je la ape yang akan berlaku esok...mlgnyer aku tak leh nak msukkan gambo sbb kameraku tertinggal di kampung..hukhukhukk..



2 comments:

NiX RiDzWaN 2 said...

Haiy,macam mane nak jd cikgu nie.. Kelam kabut semacam je.. "Tok Rok Cheton lagunie cikgu" Hehehe...

NooR AzNa AwAng said...

Haha..<--gelak je walaupun tak pham maksud 'Cheton'..hihi