Sunday, June 28, 2009

BerJanJi sehidup semati

AMARAN!!! :- Jangan tertipu dengan tajuk di atas...ia hanyalah gimik semata-mata..takde kene mengena yang hidup maupun da mati daaaa...ekekeke...

Sbrnyer bkn berjanji utk sehidup semati...mne mngkin..suami pun takde lagi..hukhuk..

camni la..aku dh janji ngn kwn aku..esok aku nak p tido umah sewanyer..menumpang tido sbb luse aku kan kene menghadirkan diri utk konvensyen waja sains di hotel seri mesia,ipoh.

asalnyer aku plan nak bertolak pg selasa tu je..tp memangangkan movie TRANSFORMER 2 da kuar.. dats y aku nak p awal2 sket..leh aku layan movie ngn kwn aku..hehehee..sgt2 teruja you...sbb aku fanatik sgt2 ngn cite neh..hrp2 le de tiket..sbb one of my colleague de gitau..die ckp full book sehingga hr ini..riso neh...klu takde jgk tiket transformer..kene tukar cenel len ar..eh eh..ingt neh tv ke leh tukar2 cenel..hahahaha...

0 comments: