Wednesday, June 17, 2009

UrGhhh..

Semalam bertmbah satu lagi kerja ku..
memandangkan aku neh penasihat bagi kelab sains pertanian..tak psal2 aku ditugaskan utk menjaga kebun naga di sekolah ku dlm mse terdekat ini..
dan sudah diumumkan di dalam mesyuarat smlm...
mase aku dgr ini seme..ooohh dammmnnn...mcm takde org len je...
aku balik dr skolah kan tros takde mood bagai utk wut keje len...dhla bertimbun dh keje len..ni ditmbh yang neh plak..ingt aku neh ape??aku tgk org len rilek je..tp aku je sibuk ngn keje...itu la ini la...uihssshhh.. %^&*#$..menyakitkan hati..tetibe je rase tekanan tahap melampau..nak nanges pun ade bile duk pk2 seme neh..nak protes aku tak berkeyakinan lagi since aku msih lagi pegang title "junior"...
wwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
giler..aku rasekan aku neh org terpenting sgt2 dlm kelompok skolah tu...semenyer dilambak kan kat aku...hiisssshhhh...

2 comments:

sarah al -idrus said...

biasala tu dik.i've been through that phase before. jgn tensen k.
jd senior mmg "heaven" gile. eceyh!.hehe

NooR AzNa AwAng said...

tenkiu kak...:)