Monday, June 8, 2009

WeDdIng- part 1

Warghh...cikgu azna bru saje melepaskan nguapannyer yang pertama...cehhhh...penatssss seyhhhsss...aishh apesal ade "s" plak neh...hahaha..terlebih wut keje kot tu pasal otak pun dh jadi terlebeh sewel dh sket...Ahaksss... Uish sgt2 penat utk 2 hari ini...i mean 6hb n 7hb neh sbb aku menjadi tukang pembantu utk majlis kahwin my aunty...sgt2 teruja utk menyambut majlis pernikahan aunty aku ini seorang...sbb aunty aku neh sgtla bek orgnyer...n skng beliau dh de tanggungjwb len dh..dh tak bleh nak "hu ha hu ha" ngan kami seme...nnti bile nak hu ha hu ha sket konfem hubby die mrh..or ditegur oleh hubbynyer suh berkelakuan mcm mak budak sket... haissshhh..tak besh..hilang ahli geng...ceeewwaahhh..hahaha.. tapi seyes ar korang gua nak kasi tau neh...bile kite dh lame baik ngn mak sedara kite neh...so bile timenyer..utk berpisah..kite akan rase..alahai nape dh nak kawin...sedangkan tulah kehidupan kita sbg seorng manusia...kan kan kan...maksudnyer bnyk fasa yang kite kene tempuhi..stat dr fasa bayi smpailah fasa berumahtangga...n fasa neh jgk yang akan ku alami nnti...cume masenyer belum tahu lagi bile... pas aku dengar pengakuan terima nikahnya oleh suami aunty i..tbe2 je i terase sedih..akhirnyer berkahwin sudah my mok la...begitu lame penantian mok la..n skng berjumpa sudah titik kehidupan beliau...hmmmm...aku pun mengharapkan suatu titik kehidupan yang sempurna n indah..InsyaAllah...tlng doakan ye...=)
dan aku sbg salah seorang anak saudaranya ingin mengucapkan
SELAMAT PENGANTIN BARU

ROSLAILA BT JAAFAR(mokla) & MOHD ISMA AL HAFIZ(ayah piz)
semoga hubungan yang terbina ini akan kekal sehingga ke akhir hayat...amin..

ini adalah antara gambar2 yang sempat aku snap sepanjang mlm pernikahan dan mjlis pernikahan beliau ptg td....layan jeeerrrrr...
antara hantaran yang diterima oleh pihak lelaki...

0 comments: