Monday, July 20, 2009

Ada Apa Dengan Ia...??

Penat bangat sikhh hr neh..hehehe..seharian di sekolah tak mkn beb..lu percaya tak?? tp lu kene caye jgk sbb mmg gua tak mkn beb....seyesss beb...hahaha...apamcm gangster tak cara sy neh?? gangster kan..rase mcm minah ala melampau2 gangster..hahaha..tp bg sesetengah org yang kenal sy, konfem die ckp TAK..sbb dieorg tahu cemane sy di luar..kahkahkah..perasan namapos ahhh azna neh...tapi itulah hakikat sbnrnye...hihihi(gelak ala sopan gitu)..=p =p...ceh poyo

Pape je la azna..mls ahh nak ckp bkn2 dlm neh dh..nak upload gambo je..nah hamik kamu melayan gambo2 itu...





Ini adalah hadiah yang ku terima dr pihak pentadbir sekolah sempena hari jadi ku yang ke-24thn


Hadiah yang ku terima hasil dr cabutan bertuah tempoh hr..tp smpi skng aku tak bukak,sbb aku mmg tak suke minuman bergas ditambah dgn keburukannya..



pokok krisman pink ini ku terima dr kwn skerja ku..konon2 nk rasuahku, tp tak jd..last2 dianggap sbg hadiah hr jadi..hihihi..thanx cikgu sbb mewangikan kete sy...







Dan di bawah ini adalah mkn2 yang ku masak hari neh..kan aku letih sgt2 hr neh..so aku masaklah banyak2 sebb nafsu ku dh naik tahap bagai dh neh...ekekkee..


Ini juadah utk aku berbuka puasa ptg td..masak bubur kacang...hehehe



Ini pulak tiga jenis msakan yang aku masak untuk aku isi perut ku yang duk bunyi kriokkk,krukkk dr td..hahaha..=p

P/s: pas mkn terase mcm nak terpecah aje perut neh sbb sumbat banyak sgt...kuikuikui..

0 comments: