Monday, July 6, 2009

aKu kEtAgIhAaaannn..;p

Hahahahaha..sangat mengancam tajuk entry aku ini....sje je tu nak kasi gempaq sket..hahahaha (ini gelak jahat..jgn sape2 tiru tau)..

Tp mmg aku tgh ketagihan skang neh...Oppsss..malu ahh nak cite..tp nak cite gak..ekekkee...sengalll (^_~)..

sbnrnyer aku sgt teruja ngn "lelong & ebay"..seyess wooo..da ketagih tahap bagai neh...hr2 duk bukak website itu aje..survey kot2 ade lelong melelong neh..sbb aku sgt suke cabar mencabar ini..hahahaha..skng neh ade la few things aku beli dr sane..ekekeke..ye ar nak cr kat gerik mne ade..alih2 ini la tmpt sumber membazirkan pendapatan aku...
sengallll (^_~)..
tak reti ahh nak menyimpan cikgu azna neh kan...

alamakkkk...ishh kalah lagi..bru dpt notice dr Yahoo yang aku kalah..tp takpe..mase panjang lagi..lek lu pasang strategi..hahahaha...
ceh mcm poyo aje ayat minah neh kan...hahahha

sengall (^_~)

psssstttt:- mai ar cini sat..de cite neh..kat skolah td..aku dpt hadiah di hantar oleh posmen..n pengirimnyer tak tahu wooo...secret admire kah itu???? Kah Kah Kah

2 comments:

Anonymous said...

seyesss ke x tahu.....kah!! kah!!kah!!!!x baiknye dia......

NooR AzNa AwAng said...

tahu..dr org gile...kah kah kah