Wednesday, July 8, 2009

Bad & Good

Hoho...sngt2 giler hr neh smpi rase nak tarik2 je rambut neh..bkn rmbut aku ye..rambut sang durjana tu..ade ke bleh buat dajal ke atas DBL..kesian nyer kat DBL neh..buat dajal kat die pastu tak mintak maap langsung..n si tuannyer plak tak perasan2 pun tentang kedurjanaan yang dibuatnyer itu....tp pe yang aku tau mmg tuannyer menyumpah abis r dkt si durjana itu..mmg nasib arrh kamu klu tibe2 kamu mengalami mimpi menakutkan....aku tak tahu..kamu jawab ler sendiri...(ini versi kiasan klu korang tak pham..hah bace yang bwh tu plak versi original)

Mmg giler punye manusia..ko buat dajal kat DBL pastu bleh plak ko buat dekkkk je...macam tak jd pape..woiii len kali klu ko tu tak reti nak bwk kete..jgn amik lesen...pastu lagi stu klu da rase mata tu da pencen...pegila check ngn doktor...ni tak...aku tak tahula cemane die bwk kete smpi leh tinggalkan garisan dua line kat bumper kete aku tu..perghhhh chantek giler arhhh garisannyer..terase aku nak cakar2 muke si dajal neh...haah aku panggilnyer dajal sbb aku tak tahu die neh sape..pe yang aku tahu die da buat hal kat kete aku neh pastu tak reti nak mintak maap...pe punye &*(^%* ar manusia.....mmg aku tak halalkan arh..siap doakan die tu akan mengalami eksiden aje ngn kete die tu...aku tak kire ar die neh bangsa ape..yang penting die dah rosakkan kete aku...giler tak nangis...giler tak mengigill....giler tak terkejut....fuh..hancussssss hati aku neh...bennnnncccccccccccciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Aku yakin..garisan tu wujud kat kete aku ptg smlm..sbb smlm aku kuar GERIK p cr kertas pembalut...pdhal aku parking kat hujung dh..kire sblh kanan aku tu dah tak leh org parking dh sbb takde dibuat garis..dh namenyer manusia dajal..so die neh sengaja buat parking sndiri..n bile da kene kat kete aku..tros die blah...Damnnnnnn....B*&6 ar ko tuh...PENGECUTTTTTTTTTTTTTT....

Hati aku hr neh sgt2 gundah gulana..tp tu la bile balik umah..tros jd hari2 yang bahagia..sbb nmpak kad merah di depan pintu ku...hahahaha kad itu dtgnyer dr pejabat pos..maksudnyer ade brg la tu tgh menanti...tros ar aku pecut p pejabt pos....wah sgt2 hepi sbb dpt brg...brg2 neh aku beli dr lelong+ebay...wahhh sgt2 puas hati...aku beli perfume ngn wallet..sumpah hepi mase neh...rase nak terkinja2 je kat sane tros...ekekekekek...tp takleh sbb azna sentiasa kontrol ayu....wakakaka..perasan!!.

So bile hati hepi+sedih tgk garisan yang tercalar di bumper itu...aku tros p the store...membeli coklat bnyk2...org ckp coklat bleh tenangkan ht..haah mmg sgt mnenangkan hatii...smpi abis coklat itu ku mkn...pasni nak buat air hot choc pplak....argghhh lantakla menaik ke menegak ke mencondong ke melintang ke berat aku..yang penting aku nak hepikan ht neh...biar yang lepas aku cube pejamkan mata...tp tu la..stiap kali tgk tmpt tu...stiap klu tu la skit hati neh mcm kene carik2...sob sob sob

1 comments:

Anonymous said...

nape nie...sabar aahhh.....pasal si nu tu mmg malaun pnya manusia!!k