Saturday, July 11, 2009

Jeput Durie..

???

Tahukah kamu apakah ini?? cube le teka..Haaa pandai pun...bagi 10 markah buat diri kamu..Yeaayyy...
Ini adalah cekodok durian yang aku buat pg td...kan smlm kak asni de bg durian dua biji..so aku bedal yang stu tu utk dibuat cekodok ini...cube tgk yang tgh tu..itu adalah inti nye..inti durian yang aku hancur2kan skit...
actually ini adalah makanan turun temurun dr generasi ke generasi..ceh poyo je ayat.padahal aku blaja ni pun dr kawan aku mse di upsi lagi...hahaha..
Die yang ajar aku..sbb sgt unik nak buatnyer...selalunyer org just campur gitu je buah durian neh kan klu nak wut cekdok...tp kwn aku die buat stail lain..die golek2 kan dlm adunan tepung buah tu..kire utk jdikan inti la..n duk elok je kat tgh2..hehehe..sedap wooo..hehhehe..

0 comments: