Friday, July 10, 2009

OMG..kamukah ini azna??

Kan aku de cite entry yang lepas sal budak 'bertuah' dua ekor tu dlm kelas 2C..giler buat hal lagi hr neh...menyakitkan hati aku aje..seyessssssssssssssssssssssssssssssssssssss...see pnjng giler s tu..menunjukkan mood aku yng sememangnyer menyampah bagai arhh

meh sini aku cite name dieorg..helmi+lokman..aku sgt2 mnyampah sejak hr dieorg buat hal tempoh hr tu..sungguh menyampah..smpi setiap kali aku masuk kelas tu..mood jd len..nak pandang muke dieorg pun tak hengin..

ok berbalik kpd cite hr neh..td punyela aku bz menghias bilik gerakan..touch up mne yang patut la sblm 'big bos' balik dr kursus kan...smpi nak mkn pun leh lupe..cube byngkan kite dahla penat panjat sane panjat sini..ngn mknnyer tak lagi..pastu masuk2 kelas dieorg buat hal..dengan kepenatan yang melampau..mmg tindak balas aku sgt luar biasa ar...seyes luar biasa...siap leh terkeluar B*&^%...punyela aku neh ayu n lembut tp tup tup hari neh aku bertindak di luar tabii..eh eh ayu ke azna neh??lembut ke azna neh?? tak tahu..tak tahu..LoL...hahahaha

sumpah mmg malu giler ar td...tp itu la realitinye bile tahap kesabaran kite di robak di carik semahu2nyer oleh pelajar yang sgt2 melampau dan terlampau ini...n aku sendiri pun terkesima ngn reaksi aku itu....huhu..

korang nak tahu tak..mase melafazkan kata2 hikmat itu dkt budak bedebah itu..dgn suara yang sgt2 maximum volume nye..aku ckp"hoi,bile mase aku ckp bleh balik????B*%$#@"..opsss..ade ke aku tgh terangkan keje umah, lokman n helmi neh leh kuar gitu je dr kelas ikut pintu belakang...bg salam pun tidak, terima kasih pun tidak..kuang aja betulll..n mase neh tangan aku dh terketar2 dh sbb rase nak tumbuk je muke dieorg...airmata aku pun mse neh dh rase nak gugur ke bumi dh tp aku tahan..control ayu beb dpn student len...kah kah kah...naik kat bilik guru terus report kat PK HEM..mmg aku rase dh tak tahan sgt dh neh...lantaklah pe yang PK HEM nak hukum dieorg..aku tak peduli..

next week hr isnin aku de kelas ngn dieorg..aku nak keluarkan bdk dua org tu dr kelas ar..klu de bdk dua org tu..kkonfem menggangu student len nak blaja..seyess..aku tak tipu neh...menyakitkan hati..lantaklah klu pengetua panggil aku...at least aku da de jwpan nak jwb cemane..biar die tahu cemane perangai si lanun2 neh...

tp tu la..mase hati tgh menggelegak ngn aksi bdk jakun tu..de bdak kelas 1B bg aku buah rambut stu plastik bag..uuishhh..terharu kejap..tibe2 je hati yang gelegak jd cool balik...pdhal bdak neh nakal jgk lam kelas nyer..tp bile tgk aku mcm nak mrh...tros die senyap...takde plak nk ckp eh ke uhh ke..

thank you Ashwan..Teacher sayam kamu..

kan skng neh musim buah..then ptg td kak asni plak bg 2 biji buah durian..wah rezeki betul hr neh...ekekeke..esok pg leh wut cekodok durian..tunggu la rupe cekodok aku esok pg..ekekek..ni buah durian dr kebun kak asni..thank you akak...akak mmg baiiikkk...

p/s: bru aku sedar stiap kli bende buruk jd kat aku..mesti akan ade bende baik yang jd pada hari yang sama...alhamdulillah... ;)

0 comments: