Sunday, July 5, 2009

S.N.A.K.E

Da masuk pukul 2pg..but still cant sleep..neh gara2 pasal (sila lihat tajuk di atas) ptg td ar..cuak+takott+terkejut+tak leh trime kenyataan+bersyukur..teringat lagi neh..mcm rase fobia pun ade..

sungguh..i tak tipu u punnn..betulll u..uishh tetibe kuar ayat gatai mcm neh..eeee...pleeeeeaasseee...haha..maap tersasar tajuk plak..ekekeke...

mcm neh pg+tghari+ptg(kire ptg ar sbb da pkol 3) aku bersama2 ngn beberapa org studnts kelas 1A duk gotong royong ar..mengecat kelas..konon2 nak challenge kelas 1B r neh....sbb kami warga 1A tak puas hati kene dipulaukan..ceewwaahhh..sbb dieorg diangkat sbg kelas contoh hanya kerana kertas warna yang di gunting menjadi sekuntum bunga kecill yang ditampal pd dinding yg dianggap kreatif oleh (dot dot dot)..ceh poyo ar..seyesss rase tak puas hati..(opss cikgu die plak yang lebih2..to kak nira sowee yea..tamo lawan tokey)..ekekeke..so apalagi..kelas yang len rase tercabar dan dicabar..terus berhempas pulas mengumpul duit kelas utk membeli cat..walaupun kelas 1B di sponsor cat nye oleh skolah..(huh..sgt tak aci kan!!)..hah tgk!! da stat melalut da...kire dah out sgt da neh makcik oii...hahaha..takpe2 mukadimah je dulu..ekekkee...

berbalik kepada topik yang menakutkan di atas..sbnrnyer aku kire bersyukur sgt2 kerana masih dipanjangkan Allah umur ku..ye ar korang bayangkan n aku sendiri tak sngka..rupenyer tmpt aku berdiri membasuh bekas + berus cat dengan kaki ku sandarkan pd busut kecil(timbunan tanah yang beku) di hadapan kelas 1A rupe2nyer ade penghuni...penghuni tu berbahaya plak tu..MasyaAllah..

Klu la ditakdirkan penghuni tu keluar mase aku duk basuh berus....tak tahula ape akan jd pd aku skang neh...sgt2 menakutkan..smpi skng aku tak leh nak tido sbb masih dok pk kan kemungkinan yang akan jd pd aku waktu tu...Syukur alhamdulillah sbb takde pape yang jd pd aku..ular tu kuar pas aku dh selesai basuh bekas n berus cat..

sungguh2 aku nak nyatakan pada kamu semua..smpai skang aku tak leh lagi nak terima kenyataan..smpai skng aku masih duk tilik kaki ku kot2 ade gigitan pape..aku masih lagi tak percaya ngn ape yang berlaku ptg td..OMG..

tp ape yang aku leh ckpkan di sini...
ALHAMDULILLAH..aku bersyukur pada Mu, Ya Allah..

~SEKIAN~
This entry was posted in

1 comments:

Anonymous said...

eeee.....ngeri lee kan!!!!nasib le uuu..klu x ntah apa2 kan?????eeeee...tang kaki tu chek watnape nye..kan xde apa2 saje wak extreme lg ke????ha..ha