Sunday, July 19, 2009

Suke suke Punye Entry

Asal hari minggu je..mesti aku akan tidoq kat luar dpn tv..kihkih..suke ar tido kat ruang tamu..sbb rase mcm besh n dingin je..setiap mlm minggu, klu esok tak sekolah konfem aku akan landing di luar..kadang2 aku tido beralaskan tikar je kat luar tu tanpa sebarang selimut/bantal..tp peliknya aku leh tido selena-lenanye..esok pg, takde plak sakit belakang ke or tengkuk..hahaha..sungguh nekmat la hidup bujang neh kan..semenyer men sempoi aje..hahahaa...

Pastukan dah selesai semanyang subuh, aku tido balik , kat luar jgk tu...takde plak keinginan nak masuk blik.kire memang in heaven la tido kat ruang tamu berbanding dlm bilik..hahaha..tp herannya, bile aku balik kg, tak berani plak aku tido di ruang tamu..klu terlelap..konfem terjaga pastu terus terkocoh-kocoh masuk bilik..takut ar beb..sbb aku penah alami satu kejadian yang sgt mistik ar...sumpah u, i tak tipu...mcm cite mistik je yang dlm tv ape ntah..da lupe...

Tapi rasenye mls ar aku nak kongsi dlm neh..nnti pnjang plak entry aku neh pastu ditambah ngn karut-mengarut yang aku buat neh, so makin bertambahla panjangnye..huhuhu..

So berbalik kpd cite aku hr neh, bangun je dh nak dkt kul 10pg..Nekmatnyer tido lame2..tak terkata, sehingga menjilat jari gitu...ekekekke..selama neh(aikk ayat neh mcm merujuk aku keje nonstop plak..bukn ye, mksud aku merujuk kpd 5 hari seminggu aku keje) asyik bangun kul 6pg je..tak besh..huhuhu..

setengah org bile da bangun pg pastu lambat plak tuh, tros nak ke blik air, tp aku neh len plak kejadiannye..aku bukak laptop yg mmg aku tak off dr smlm, aku bukak kebun2 dr facebook tu..
Inilah kebun2 sayur saya...

Baja+tanam+siram mana patut + dan paling syok mencurik sayur di tempat org (jahat tak?)ekekeke..tak kire nak jgk buat...dh puas aku tenung dlm2 kbun2 aku yang dh membiak dgn segarnyer, bru la aku teruskan ke agenda hr minggu aku..sprt membasuh baju, kemas umah n masak...

Hah..MASAK..sbnrnye tajuk neh yg aku nk cite kan ..tp td tibe2 lupe ingatan jap...hahhaa..kire aku dah stand by dh dgn pics masakan aku dr td...tp tu la lupe ingatan punye pasal..ditangguhkan ke tajuk lain...ekekkee..giler punye semangat woo nk tunjuk msakan i..(tau ar ko tak pandai masak sprt chef wan, ade hati nak menunjuk dlm neh..ishhhh)..Wut Ever..aku tak heran pom..janji aku puas hati..ade aku kaco hidup kamu ke klu masakan aku yang ntah hape2? tak kan..so jgn nak kaco sy yang teruja berblog neh..hahaha..

sbrnyer pg td berhajat mau masak nasi lemak smbal ikan bilis+ayam rempah..tang neh aku tak main2 eh, aku reti buat ye...kenape? Tak Percaya Ka?? See the legs ar..uit mne leh tgk kaki,aurat u....tgk jari je la bleh kot...hahaha..tp disebabkan kemalasan aku yang melampau2..tros tak jd..buat ape yang ade je dlm peti..last skali..ni la hasilnya...cube kamu jenguk kat bwh sane..

Inilah hasil masakan saya yang tak seteror mane neh..








So, kesimpulannya skng neh..azna berada dalam kekenyangan..terase nak tido je..eh eh..tamo tido nnti makin geMokkk..kite wut tarian poco-poco ahh..Hahah..aku da ketagih giler ngn tarian neh..blik umh smlm kan tros dwload lagu poco2 dr yopie latul..knon2 nak wut kat umah ar..at least ade la exercise aku wut tiap2 hr...=p

4 comments:

ArE_ShiMA said...

masakan tue teacher mam sowang2 eh????

abiz er?????

hu3,,,

NooR AzNa AwAng said...

Haah mmg makan sowang2 je..nak ke?meh ar dtg umh...hehehe..

ArE_ShiMA said...

kih3,,,,
amat sukar dpercyai,,,,

NooR AzNa AwAng said...

tak percaya ka??hahaha..

itu gambo dkt, tu yg nampak bnyk..pdhal ayam dlm tu de 3 ketul je..cume buat amik gambo close up