Sunday, August 2, 2009

::_::

Petang td tepat jam 5.00ptg, tibe2 hati sy jadi gundah gulana, buat itu tak kene, buat ini tak kene..kesimpulannye mmg seme tak kene ahh..rase nak slap je hati sy neh sbb bergundah gulana, ibarat mcm kejadian bencana besar la berlaku..pdahal tak pun..

saje je...hati sy neh ngada2 lebih..kamu taula kan " Saya neh mempunyai nafsu makan yang sangat tinggi"..itu yang bergundah gulana semcam je..nak kuar ke tak nak..yang ini duk main aje dlm benak pikiran sy..ceehhhh..

rase mls nak kuar, sbb nak kene drive p pekan yang jaraknye lebih kurang 15km..klu la pekan tu duk dpn umah saya, konfem sy da tak jd gundah gulana mcm neh...hahaha..

so, utk menyejuk hti yang bergundah gulana neh...sy pegi dapur, n buat kentang wedges utknya..ini adalah hasil tangan cik noor azna sendiri..bukan menggunakan tepung segera ye...takde...original punye...
inilah rupenye..so buat kwn sekalian, drpd membazir duit beli kat KFC, lebih baik kamu buat di rumah sahaja..hanya perlukan ubi kentang+serbuk kari+tepung jagung+garam+serbuk lada hitam...terus jd..ranggup n bleh dimakan dengan sos mayonis+sos cili..(sumber inspirasi dr Blog Catz Cafe..)








-Kentang wedges azna-

0 comments: