Monday, August 17, 2009

Misteri

Sebenarnyer sy da lame sgt+teringin nak wut entry neh..eh eh bkn nak ngomel sal cite misteri nusantara yang duk men lam TV3 tu..bkn ye...

tp ttg sesuatu yg agaklah misteri dlm hidup aku..tak tahula tahap serius ke tdk misterinye..bg aku misterila..haippp..jgn nk bantah idea aku eh..hahaha..

ini bknlah soal makhluk halimunan ke, patung pelik2 ke, hantu ke or ape2 yang agak weird..bkn psal tuuu (i tegaskan kat situ dgn nada keras ok..so jgn men2 ini seyes)..ni psal manusia yang kamu leh nampak, kamu leh sentuh, kamu leh dgr n ape mcm la..pastu leh type sms lagi...yng sungguh jelik klu u all bace sms tersebut..seyess aku tak men2..benar dr hati nurani ku..(cewaah)

manusia neh sungguhla menjengkelkan..menghantar msg yang nth hape2 kat aku..klu msg tu ayat ok2(gune bahasa melayu yang sempurna n teratur), takpelakan..lehla aku bace dgn tersusun..tp ayat nye sgt2 luar biasa...smpi aku terpk die neh mnusia bangsa ape??keling kah??ayat pelik sgt..aku jd meluat nak bace..sungguh tak pham..

pastu sms tu merujuk kpd seolah2 aku neh gf die..uishh..gile ke hape die neh..aku tak penah jmpe die, tak penah calling2 die, tak penah berkenalan secara formal, tak penah bls langsung sms die..alih2 leh anggap aku GIRLFRIEND die...OMG...sungguh psiko org neh..

yg peliknye die mcm tau2 je alamt sekolah aku, shingga telah menghantar hadiah bufday kat aku siap ngn kad lagi (siap ckp aku nek pangkat..oit oit, bile mse plak aku nek pangkat??keje tak smpi setahun ade hti nak nek pangkat..hohoho..kn da ckp org gile)..hah neh brg2 yang die bg kat aku...tp mmg aku tak penah gune ar, riso kot2 die de renjis2 minyak senyonyoh ke..minyak pengasih ke hape..kang ngn aku sekali jd gile mcm die..hahaha

ni petama kali die bg hadiah..sblm neh cume dpt tpup free je dr die..pdhal aku tak mintak pape pun kan..alih2 dpt credit tpup...huhuhu..kekdang hepi la jgkkan, sape tak hepi kan dpt tpup free..sep duit aku..kahkahkah...klu kamu nk tahu die neh kaco mse aku di upsi lagi..dr aku first year di sne smpila skng neh...evn aku tkr no phone ke atau emel, msti die dpt jgk cr aku...tu sbb aku pnggil die org psikik..

ahh sudhlah, da mls ahh nak meneruskn cite neh..ckup jela..klu pnjng2 pom bkn hbs bace pun..huhuhu...

5 comments:

slinky said...

erm.. azna better jaga².. bahye gak kalo ade secret admirer camni.. siap bagi memcm.. huhu.. btw take care urself.. ya.. :D

NooR AzNa AwAng said...

itula pasal..riso jgk neh..kdg2 tu msg die tu pelik2 je..haishh..

ArE_ShiMA said...

hu5..bertuah arh teacher azna neyh..
ada secret admire..

NooR AzNa AwAng said...

klu dpt SA yang jenis otak betol takpe ar..neh mcm org sewel aje..hahahha

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.