Tuesday, September 15, 2009

CutI..CuTi..CuTi..

ehem..ehem..ehem..saya nk buat pengumuman neh...so sila dengar wahai hamba Allah sekalian..yang taknak dgr..sila bace..yang taknak bace sila kuar sekarang..saya ulang keluar kau!!!hahahahha..

secara rasminya sekolah saya SMK Bersia Felda telah diluluskan permohonan cutinya pada hari Jumaat...

kami warga cikgu, sungguh girang n ceria r, mengalahkan pelajar pulak siap mcm nak terkinja2 dlm bilik guru tu je tros (aku la tu, takde org len dh yang suke bersikap menjengkelkan tu..ekekeke)

so tak perlu la saya mohon MC secara tipu lagi..(tp klu tak dpt cuti pun, I takkan buat kerja tipu menipu neh, dosa tau..Allah tak suke..)

jadi, hr khamis neh pas abis sekolah kul 150, saya akan tros mencabutkan diri bersama kete I balik kg..

Balik kampung ho ho ho balik kampung ho ho ho..
balik kampung hati girangggg

SELAMAT HARI RAYA SEMUA

MAAF ZAHIR DAN BATIN..


p/s: maafkan saya klau saya ade membuat hati kamu terkesok/terasa hati dengan kata2 saya yang pelik2 tu....hehehe..
This entry was posted in

0 comments: