Wednesday, September 23, 2009

GeMok...GeMok..ChUbby..

Setiap kali balik kampung je mesti saya akan dapat hujanan bertimpa2 patah2 ayat 'ni' dari kawan2/sedara2 saya...tak suke..tak suke..n tak suke lagik..

"Na, bakpo nampok koho berisi loni"
"Oloh, hepi ko dop sane, nak jd macam Aliaa doh"

Aduiii..sungguh saya tak suke keadaan gini...saya nak jadi macam dolu2...takpe2..usaha tangga kejayaan...balik gerik I nak buat sikit workout..tunggu je la hasilnye (cewahhh..mcm jadiknye..bukan ke bile kau balik keje tros landing atas tilam nan empuk tu..takpe nanti I cube..)....sikit je nek neh..duk kampung saya nak tibai banyak2 makanan...sbb balik gerik dah tak leh rase makanan sedap2 dah...ok kali ni takpe, di maafkan...hahaha..
This entry was posted in

2 comments:

farah said...

berisi pun takpe,
asal jangan cengkung sudahlah.

azna ada blog gak ye.

:)

NooR AzNa AwAng said...

nak badan mcm farah..leh muat sgala baju..hehehe