Sunday, September 27, 2009

List of works today

Sebelum balik gerik, banyak keje yang kene sudahkan dulu..

*hantar adik no 3 kat masjid muhammadi- dia nak balik johor

*pegi MYDIN, beli barang mane patut..aku rase2kan harga di MYDIN ngn kedai bese same je..kat mane betulnye iklan die tu eh "Mengapa bayar lebih"???konfius saya

*kemas baju masuk dalam beg...basuh baju yang da digunakan..

*kemas dapur dan tempat2 yang dirasakan semak..tibe2 mangkuk terlepas dr tangan..hancur pecah berderai...risau kalau mak marah..huhuhu

*masak jap ala kadar..

*hantar adik yang bungsu ke sekolah...

*basuh kete..da cantek bersinar da..ingt nak hantar kedai...mcm tak sempat je..basuh sedar, leh jimat duit..ekekkee

*nak makan nasi jap..mandi..semayang...

*pukul 3ptg..insyaAllah akan bertolak dr umah ke gerik...

0 comments: