Monday, September 21, 2009

Salam Lebaran@Kampung Halaman

Alhamdulillah, akhirnya saya dpt jgk mengupdate entry ke-ntah..sblm2 neh sy tak dpt nak masukkan sbbnye ade banyak halangan dan rintangan yang perlu ku tempuhi..ceh...aisey, hati sungguh ah bergundah gulana bile teringat alkisah saya tak leh nak bukak langsung atau kata kasarnya haram bagai nak bukak www.blogspot.com, ingtkan laptop I sudah diserang oleh angkatan virus tp rupenya ia terpesong semata2..tak pasal2 dpt gelak free2 je dr adik kau..heh..jahat ah..hahaha..tp tula, org buta IT neh cengini la gayanye..mcm org jakun aje rase..tak pasal2, virus dipersalahkan..pdahal die langsung tak bersalah..hahaha..heh, jgn bg muke dkt virus, nnti die pijak kepala...wakakaka..ok2..enough!.takde org nak dgr kau mengarut azna...jom, tros ke topik sebenar..hehehe

Hari ini, bersamaan dengan 1 Syawal..adalah hari yang hepi buat org islam yang berpuasa penuh di bulan Ramadhan..saya?? saya pun penuh jgkla kalau ditolak dengan hari2 yang ku beraya awal tu..nak wut cemane, Allah bagi MC..bkn I buat2 sendiri MC ye..Jadi, inilah juadah raya yang ku sediakan sendiri (psst: sape2 nak resepi bleh la mintak..I takkan post dlm neh, nnti panjang)..pastu de la jgk letak beberapa ragam manusia (termasuk I) dalam neh..
suasana di rumah saya...


suasana di rumah mak sedara...

0 comments: