Thursday, September 17, 2009

Salam Lebaran@Smk Bersia Felda

Catatan diari seorang guru yang bernama cikgu azna..heh, poyo ar kamu buat ayat cengini..skema sgt2..hahaha..ok, enough, tak baik kutuk diri sendiri..

Baiklah, kite teruskan kpd agenda utama kita, mls ar nak belok kanan or belok kiri, ingt neh racing ke? men cilok2 je..hahaha..tp i like that style..nmpk sgt kite terror..kahkah..tp kau jgn nak perasan ah azna, kau mne teror cilok2..kan tak pasal2, leh tercium bumper org len..haru kau..hahaha..see, kata taknak belok mne2 dh, tp ttp belok jgk..tp takpe, kamu kene hargainya, jenuh tau saya mengarang ayat sebgini..jarang sy tak jadi skematun mcm neh..;P

straight to the point..hari neh seperti biasa, menghadirkan diri ke sekolah dengan perasaan yang berkobar2..sbbnye pas skolah, saya da leh balik kg..beraya bersama2 keluarga...heppppiii tuuuu..bile da last day sblm beraya, jd skolah telah membuatkan satu perhimpunan secra kecil-kecilan la..dlm neh mcm la buat like:
  • bagi zakat utk pelajar miskin
  • bersalam-salaman dengan pelajar-guru
  • menyampaikan duit raya kpd pelajar dan juga anak2 cikgu yang umur bwh 12thn..(heh, jgn kutuk i tau, taula i takde anak lagi..dpt sampul raya pun jd la..ekekek)
di pg neh, saya sempatla merakamkan beberapa detik manis semanis kurma+madu..ekekeke..sila la menikmatinya di bwah ini..saya da mls nak mengulas2 panjang..- para guru berbaris utk sesi bersalam-salaman dengan para pelajar -

- bile da selesai bersalam ngan pelajar, tiba giliran guru-guru pulak bermesra-mesraan -

- klu guru2 yang ade anak suke ar, sbb dpt duit raya-

- ini gambar sekadar utk menceriakan suasana sahaja, sila jgn buat sebarang gosip ok..-

0 comments: