Thursday, October 22, 2009

Episod melantak di malam hari..

Erkkk..Alhamdulillah..kenyang betullll...

Hari ni, di malam ini, aku terpaksa mengangkat bendera putih tanda menyerah diri kepada MAKANAN..kunun2 ar nak diet..kire isytihar perang dah tu..tp disebabkan lapar yang melampau2 mlm neh..tmbhan pulak ngn keinginan yang masih belum tercapai lagi waktu itu..terpaksa lah aku mengundurkan diri dari medan perang buat seketika..(eh..eh..sangat annoying r die mlm neh..hahaha..)

Jadi, dengan tak semena2, jari jemari nan mulus neh (haha..wut lawak lagi) telah menekan OK kepada member ku yang telah meng offer kan diri untuk beli roti nan..baik ah kamu neh..hehehe..

sebenarnye dr bulan pose lagi I da lame nak makan roti neh


tapi memandangkan banyak sangat dugaan, so asyik kensel aje niat tu sehinggalah ke hari ni..

dan akhirnya..kini pasti..ku merasai..eh eh terlebih sudah..hahaha

Hepi tak terkata sebab dapat makan jugakk..hehehe..

kesimpulannya : azna sekarang tengah dalam kekenyangan...=)
This entry was posted in

3 comments:

noor a^zna said...
This comment has been removed by a blog administrator.
kuiiensem said...

xcakap pn sapa yg belikan..
huhuhu

NooR AzNa AwAng said...

kuiiensem: nak kene ckp eh sape yang belikan tu?huhuhu..
okla, kwn sy yang baik hati sangat tu namenye mr khairi..:)