Wednesday, October 7, 2009

Keajaiban terjadi..

Tadi, tetibe tangan gatal nak pegi klik pd nuffnang..Ya rabbi, sungguku tak menyangka..satu keajaiban telah berlaku dalam nuffnangku..mmg mata melekat2 r di skrin laptop neh...sbb mcm tak percaye..rse nak tampar2 je pipi gebuku neh..tp I taknak, sakit maaa..(hah tau sakit..poyo nak tampar pipi pesal..hahahaha)..ok2, aku kene accept yang perkara ini adalah kenyataan dan bukan imaginasi ku ok..hahaha..hah, korang nak tahu ke pe keajaiban yang terjadi di setiap pelusuk nuffnangku..

taaaddaaaaaaaaaaa....




cube lihat kat bwh tu, walaupun I dpt RM1..tp da memadai..sbb de jgk org yang sudi click n click pd ads yang ku lekatkan samada di atas atau sebelah kanan kamu tu..thanks a lot..nnti click la lagi ye..if de kesempatan n duit bertambah2, I banje roti canai kosong kedai mmak satu..hahhaa..klu berjumpela..hehehe..ku sayang kamoo..hehehe
This entry was posted in

0 comments: