Sunday, October 4, 2009

Kesedihan milik dia..

Tidak tahu bagaimana nak mulakan lakaran cerita milik insan bernama Noor Azna binti Awang..sungguh sukar n perit untuk membuat keputusan..namun untuk kebahagiaan semua, aku relakan walaupun sakit yang akan aku dapat..takpelah, mungkin dah nasib aku..dulu2, mase aku secara rasmi aktif balik dengan blog, aku tak ingin kisah duka ku n segala kepahitanku orang lain nampak..sungguh aku taknak kongsi segalanya..sebab aku rasekan itu adalah hak peribadi diri aku..cukuplah kalau sekadar diri aku je yang tahu tentang setiap inci dugaan yang aku terima...ye, sekarang ini pun aku masih berpegang pada prinsip itu..aku takkan buat begitu..

Lepas aku buat status "saya sedih" di YM n juga di FB, ramai betul rakanku yang begitu ambil berat tentang keadaan aku..ia sangat2 buatkan aku terharu sebentar..rupenya ramai betol yang sayangkan aku..tp maafkan aku, aku tak mampu menceritakan segalanya kepada kalian semua..ckupla dengan jawapan RUMIT, sudah ckup ku hrpkan untuk kalian pham tentang keadaan sbnr diri ni..HAHAHA..seolah2 takde motif bukan??biarlah ape yang nak difikirkan..yang penting hal peribadi aku, tak perlulah bagi aku uar-uarkan dalam ni..Di sebalik wajah ceria ini, sebenarnye tersimpan 1001 duka yang tak mampu diungkapkan..ape2 pun terima kasih buat member2ku yang duk msg ym n fb tanye sal keadaan aku yang tak berapa stabil skang neh..=)

0 comments: