Sunday, November 15, 2009

Cerita Semalam

Semalam merupakan hari outing sedunia bersama dengan kak ct..kenapa sedunia..ok, meh sini aku nak cite..
pertama; sebab meronggeng ngn kak ct..kategori bujang+berkahwin..hehehe
kedua; aku drive kete dr gerik ke penang wooo..mane penah aku wut mcm tu..seyes cuak mase mula2 nak ke sane..mmg stail aku gini pun..bole drive,tp agak kecut sket bile nak drive tmpt baru..riso klu termakan 'buah langsat'..kahkahkah..tp mmg kami da termakan buah langsat pun mse nak cr jambatan penang tu..terikut jalan salah..sudahnye sesat kejap..hahaha..(kak ct,sori ye I tercite kat dlm neh..)

target kami nak tgk wayang dulu..mmg plan nak tgk cite neh...


tgk iklan mcm gempak je cite neh, rupanye bese2 aje..intro mmg boring giler...aku tak penah2 masuk panggung ngantuk&tertido..tp bile tgk cite neh, leh wut aku tertido 2saat..hahaha..

pastu, da abis cite neh..ronda2 sekitar queensbay mall smbil shopping..da letih shopping..g makan kat seagate..konon2 nak menikmati aroma pantai r..hehehe

ini kak ct..

ini saya..

pastu g shopping kat bukit jambul pulak...kul 930mlm baru gerak balik gerik..smpinye dkt kul 1130mlm...

letih..tp hati mmg hepi..hehehe

0 comments: