Monday, November 9, 2009

HoneyMoon SMKBF @ LanGkawi IslaNd

hari pertama bertolak dr SMKBF


sampai di Jeti Kuala Perlis..nek feri pulak


malam tu, pegi meronggeng jap smbil cuci mata..hehhe..besela org bujang =p

Hari Kedua di Langkawi..
aktiviti: jelajah pulau+underwater world+meronggeng lagi..


ngah dalam bot, bru nak bertolak ke pulau dayang bunting..


pulau dayang bunting+tasik dayang bunting


menurut mitos, sape2 yang minum air di tasik dayang bunting, die akan bunting..atau pun dlm bahasa sainsnye tahap kesuburannye meningkat..tak tahula betul ke tidk mitos neh..tp besh g sini..sgt cantekk..(aku tak mandi, sbb tak pandai berenang..ahak)
bergelak geli dengan ikan keli kat tasik dayang bunting..
lepas g pulau dayang bunting..kami singgah di pulau singa besar sbb nak tgk pemandangan burung2 helang menyambar makanan kami.. =)


dah puas tgk aksi burung2 tu, bergerak ke pulau beras basah pulak..kat sini aktivitinye hanyala cuci mata tgk mat2 saleh (hahaha) ngn mandi di pantainye yg sgt cantek..
petangnye pulak..masuk underwater world..antara gamba2 yang smpt dirakam..



malamnye..aktiviti bebas..so kami memilih untuk meronggeng sahaja sambil makan2 aiskrim+minum2..hehehe

hari terakhir kami di atas cabel car..di geopark Langkawi..
perasaan: sangat beshhhh..rase nak nek lagi..tak puas..hahaha


bg makan arnab ngn rusa..besh besh n besh..sebelum balik..adalah aktiviti shopping..mcm2 ada.. =p

p/s: rindu sangat...rase mcm nak pegi je lagi..

>>>sekian<<<

4 comments:

|| NaFiRaa || said...

wahhhhh... nak gi holiday jugak!!! bestnye..

ikan keli tu tak sengat ke??kekeke

NooR AzNa AwAng said...

besh giler honeymoon kat langkawi..tak puas lagi tau kak..hehehe
banyak betul kenangan sepanjang 3hr 2mlm kat sini..

ikan keli tu tak sengat kak..baik2 n jinak2 semuanye..sungguh..hehehe
nnti kalu kak pegi langkawi, jgn lupe singgah di tasik dayang bunting.. =)

|| NaFiRaa || said...

huhuhu.. nak pergi sana jugak~ :)

NooR AzNa AwAng said...

jom kak..saya pun tak puas lagi ronda satu pulau tu..heheh