Tuesday, November 17, 2009

Makan-makan sampai kenyang

Tarikh: 16 Nov 2009
Tempat: Kelab Kilat TNB
Masa: 8pm

Program untuk hari neh adalah jamuan akhir tahun sekolah..maksudnye setiap sekolah mesti kene buat program neh..mmg acara rasmi r...tak buat maunye cikgu2 buat perhimpunan haram memboikot sekolah..ade kew?kahkahakah..

So, ekoran kerana kehidupan sekolah kami yang amat daif..bkn daif sbb kami takde duit..mukan..tp kedaifan tempat2 yang exclusive untuk dibuat makan2 yang grand..jadi kami membuat lew acara makan2 ni ala kadar di satu tempat yang ku kire ok jugakla..(cube rujuk kat atas..mls nak taip)..

makan western food seyh..hilir r kami neh (ore kelate punye stail)..kan kan kan..so jgn korang ckp kami duk hulu, kami tak leh nak makan bende2 gini..hahaha..tp klu makan nasi mesti lagi syok kan..de tomyam,ikan siakap,sayur goreng..wahhhh syoknye klu pat mkn nasi..da la lapo skng neh..ahahahaa...

da penat bebel sorang2 dlm neh..layannn aje gambo bwh neh...

~muke I n muke kak siti~

~muke-muke ceria~


~santapan kami keluarga SMKBF~

mknan bole tahan sedap jugakla..okeyla kot..hehehe..habis segala acara sume mcam dalam kul 10lbh..balik umah dengan kekenyangan n mcm bese aku pun bing menidokan diri..like ular sawa..hahaha
This entry was posted in

2 comments:

|| NaFiRaa || said...

adessss... pagi2 dah meleleh... sedapnye...

NooR AzNa AwAng said...

hehehe..boleh didapati di semua kedai2 terpilih..hehehe.. =p