Sunday, December 20, 2009

CintaKu YaNg SeJati

Ya Allah
Engkau Maha Pemurah lagi Maha Pengasih..
Aku bersujud dan menadah tangan dengan penuh syukur kepada Mu atas segala limpahan rahmat dan nikmat yang telah Kau berikan kepadaku..
Ya Allah
Sesungguhnya aku sedar aku adalah hambaMu yang sangat hina dan kerdil..dan tak pernah lari dari melakukan kesalahan dan dosa..
Walau ku nekad untuk menjauhi segalanya, namun aku mudah lupa akan segala janji yang ku ikrarkan..ampunkan aku Ya Allah..
Ya Allah
Bantulah aku dalam mengharungi segala dugaan hidup ini...tunjukkanlah padaku jalan yang sepatutnya aku lalui agar aku tak tersesat lagi..sesungguhnya aku adalah insan yang teramat lemah dengan dugaan dunia..
Ya Allah
Pimpinlah hati ini supaya ia tidak lari dari landasan agamaMu..Kuatkanlah imanku..
Aku tetap bersujud di hadapanMu mengharapkan cinta dari Mu..
Ya Allah
Luruhnya airmata ini adalah kerana mengharapkan hidayah dan petunjuk dariMu..Ku mohon semoga selamanya aku kekal di landasan Mu

Amin

0 comments: