Wednesday, December 23, 2009

Jenuh aih

mak aih,b0ring giler duk di gerik neh. kalu kat umh kau xde tenet n astr0,knfem2 kau rase menyampah bagai r.rase nk isi b0rang tukar sk0lah 24jam tr0s je.tp b0leh ke?huahua.ok,umh aku ade la tenet n astr0,cme msalahnye aku xbwak lapt0p..bajet nk blik tr0sla hari ni kn pas mesy guru,tp terpksa p0stp0ned ke es0k sbab ade mesy panitia pulakkk..haish!busan! lani pun aku duk curik2 wifi di kfc gerik,eh eh bku curik r,die0rg da bg kbenaran da suh gune..huahua..xmsuk kfc,cme park kete sblah kfc smbil update bl0g n fb gne my 2nd 'bf'..(el0,gne hp la,xkn aku nk gne manusia k0t updet seme tuh..haha)..ok,d0ne.nk blik.da maghrb da..esk,update lg tp mase tu aku da kt kg la..hehe

0 comments: