Tuesday, December 15, 2009

Jiwa Kosong

Entah ape yang tak kene ngn mood aku skng neh, tetibe da jadi mcm manusia yang tak berperasaan, mcm si the click five nyanyi lagu empty....

tapi kalau mengadap makanan berperasaan gelojoh pulak..adoiishh..penim r..cube kau bayangkan..kalu aku tak makan aku leh jadi sedih sesedihnye..tapi bile aku makan, hati jadi hepi kembali..menyampah betul r..sesungguhnye sudah dua hari aku melantak sepuas2 hati..dua hari lepas pegi mkn kt kedai (mkn malam)..semalam pulak pegi pasar malam..beli itu la beli ini la..sudahnye perut kembung mcm nak melet0p sbb kekenyangan..berat pownn aku rse nek berkilo2 neh..gilerrr..hr tu timbang da turun 3 kilo..tp kali neh klu tgk gayanye rasenye berdabel2 kilo naik kot...sadisssnye..hukhukhuk


bile nak diet neh???bile nak kurus ni klu gini perangainye..adoiii..mak aku pulak da kecoh2 suh aku kecikkan badan..mak aku ckp tak cun kalau gemuk2..skng neh pun klu nak mkn bnyk2 pun kene mkn sembunyi2..klu tak, bisingla my mom..huhuhu

tapi itula, mcm aku ckp sblm neh..klu aku diet..aku akan sedih, tpi kalau makan puas2..aku jd hepi sgt..

nk kata bendera jepon nak nek, dh lepas dh..haishh

da mcm konfius da skng neh.. ='(
This entry was posted in

0 comments: