Tuesday, December 15, 2009

Nyamannye II

Nah seperti yang dijanjikan oleh die neh


akan menempek2 gamba2 yang telah diambil beberapa kepingnye petang tadi....di ambil ketika badan ini dihembus2 angin bayu petang yang sungguh nyaman sambil diganggu oleh nyanyian ombak menghempas pantai...cehhhwaahhh..ayat sudah mantop sekarang ini ye cikgu..hahahaha...

mula-mula sudah tentu la gamba tuan punya blog dulu..ahakks
pegi dengan my sisters..atikah n aliaa


panorama petang di Pantai Irama Bachok

sesi makan2 aiskrim dengan roti...hehehe..siokkkkk!!

kat sana ade aktiviti paramotor..kalu kat langkawi dikenali sebagai parasailing..aku ingt nak try sbb rm30 je skali naik..sbb kat langkawi hr tu rm80 beb..mahal giler pastu ronda sekali je da siap..cam tak berbaloi..yang kat sini murah sket..tapi memandangkan dah gelap pastu tgk ramai org duk beratur, so kensel kan dulu niat tu.next time kot i cube..hehehe..

0 comments: