Sunday, January 3, 2010

AktivIti SebeLum KemBali ke SeKOlah

Lepas maghrib tadi, kami sekeluarga yang mempunyai ahli seramai 5 orang sumenye (selepas di tolak 2 orang adik..sebab dieorang da balik tempat masing2)..mempunyai keinginan untuk berjalan2 sambil bermurah hati untuk mengkayakan peniaga2 di Wakaf Che Yeh..hahaha..untung giler sapa yang berniaga kat situ..pelanggan tak putus2 babe..hehehe

Sambil-sambil cuci mata..sambil2 tangan gatal duk seluk saku kuarkan duit kasi kaya same itu peniaga..hukhukhuk..memang laju r duit kalu aku pegi sane..macam air sungai mengalir..dulu memang aku tak suke pegi tempat ni sebab sesak ngan orang, n sebab tak jadik cikgu lagi..tapi sekarang, pantang jumpe kedai kain dan tudung..konfem lame r die ni duk sane, mcm nak buat rumah dalam tu pun ade..da mcm addict ngan kain pasang pulak...sebab target aku nak cukupkan sampai 365 pasang..leh hari2 tukar baju lain..baru syokkkk..hahaha..(berangan aje kau ni azna..hikhik)..

da lepas pusing2 wcy..kami bergerak ke restoran sue tomyam..sebab adik ku pipah, nak banje kami makan..ALAMAKKK..(sambil tepuk dahi)..hancur punah ranah diet ku hari ni..huhu..utk elak dr punah sepunah2nye, aku order bihun sup tanpa telur..bihun pun kasi kurang skit..org len sume makan nasi hidang..takpela..aku da tak kesah sekarang ni..kire diet tahap sepenuh hati ni..memang nekad sepenuh jiwa dan raga nak turunkan berat badan..jangan gelak okey..sebab saya memang serius sekarang ni.. serius tahap dewa ni.. kau gelak, aku tempelak..ok tak? :D

dan silalah layan gamba2 ini ..


muke azna konfem lebih dr yang lain..ish menyampah aje..huehuehue


makanan kami


bihun sup saya :D
p/s:
babe, pertama kalinye aku kuar dari umah pakai tudung ala2 ariani gitu..mula2 nak keluar dr kete tu,rase malu tahap ape ntah..sebab mcm sume mata duk pandang2 aku mcm aku neh bibik dari indonesia (padahal aku berhalusinasi je sebenarnye tu..dieorang tak hengen pun pandang aku..perasan je lebih minah neh..hahaha) tapi lame2 da jd okey da.. =)

2 comments:

|| NaFiRaa || said...

betol2 diet nih!! nampaknye sis lagiiiiiiii lah kena diet cam nih!!!

NooR AzNa AwAng said...

akak, org diet sbb org de niat sebenarnye..hehhee..
ala org tgk kak ok je..wut pe nak diet lg..lgpun akak da kawin takpe,ni org lom kawin lagi..kenela jage badan sket..heheh