Monday, January 18, 2010

~HaRi JaDi AbAh~

Dah lame giler aku tak updet blog..dah lame giler aku tak menjengah blog..dah lame giler aku duk terpk2, apekah yang aku nak isikan dalam blog..sumenye bermula dengan 'dah lame giler'..

Tapi hari ini, aku menjengah demi kerana insan tersayang..ceehhhwaahh!..hahaha..

Hari ini, abahku sayang menyambut hari ulangtahunnya yang ke tettttt.. (rahsia..wahahha..)

SELAMAT HARI JADI ABAH!!!!

anakmu ini sentiasa doakan kebahagiaan dan kesejahteraan abah..moga2 tahun ini memberi seribu satu kebahagiaan buat kita sekeluarga... =)

terima kasih sebab menjadi abah yang paling baik di dunia ini..terima kasih sebab abah sabar melayan kerenah n kedegilan anak sulungnya yang melampau2 ni..ahahhaa..

TERIMA KASIH UNTUK SEGALANYA.. =)



yang ikhlas dari anakmu,

Noor Azna bt Awang
This entry was posted in

1 comments:

|| NaFiRaa || said...

hepi bezday to abah azna~