Friday, January 1, 2010

Merpati dua sejoli

Gamba2 ni di ambil ketika pasangan kekasih ni sedang syok bersantai atas bumbung rumahku..

dialog sebentar bersama merpati =p


Merpati A : U, ape yang U menungkan tu..macam sedey je muke..ade masalah ke..meh share ngan I..
Merpati B : Haah, I sedey sebab U taknak kawin dengan I lagi.. I da tua tau U.. tahun ni da masuk umo 25 tahun da..
Merpati A : I bukan taknak kawin, tapi bajet tak cukup lagi.. lagipun tengok la bulu2 pelepah I ni..tak cantik lagi.. I kene g spa nak buat rawatan.. barula nampak ensem,U pun tak segan berada di sisi I.. (ceewaahh)
Merpati B : Ala, U tetap ensem di mata I..sungguh tak tipu..klu U tak caye, I terjun sekarang ni tau..tinggi ni tau..

Disebabkan sayang & cinta pada buah hati, pergila si A ni pujuk si B


Merpati A : Ye, I percaya dekat U..Jangan terjun ye,nanti sape nak sayangkan I lagi.
Merpati B : Hehehe (gelak).U, tak semua dalam dunia ni sempurna.I tak mintak ape pun dari U.Cukupla dengan kasih sayang dan perhatian yang U berikan pada I.I tak mintak lebih2 pun.
Merpati A : I sayangkan U jugak. I janji cukup duit, I kawin dengan U ok..Jangan masam2 lagi tau..
Merpati B : Okey darling. Tapi jangan lame2 tau..Berderet list menunggu ni..hahaha (gelak)
Merpati A : Amboi2..

>>Sekian cerita pasal merpati tu<<


3 comments:

Hafiz Mohd said...

hehe lwk betul rupanya selain pandai mengajar,cikgu ni juga pandai bhs merpati yer bgs2

NooR AzNa AwAng said...

bile kepala sudah mereng..macam2 boley jadi..hikhikhik

hajaraisyah mustapa said...

salam miss azna, ingt acik dok?acik kmph,pndai sggh azna translate diolog merpati tu yer..hehe..klako...tu diolog merpati ke azna n ???...heheh..