Sunday, May 9, 2010

..ade teman baru..

Keletihan bawak kereta dari kay bee ke gerik masih terasa..kaki pulak rase mcm nak cramp tetibe..sbb asyik kene tekan brek aje klu duk blkng lori2 balak yang besar gedabak itu..
"ku terasa kerdil bila bapak2 lori berada di depanku..haih..mintak izin untuk potong bleh?" berkatalah si kereta milik azna dalam hati..


nape tak potong?? heh! ingat senang ke potong2 ni..klu boleh potong kasi diskaun harga wifi takpela ni klu kau potong n nasib kau tak elok, silap haribulan nyawa kau sekali ter'potong'..sape nk jawab??nauzubillah mintak jauhla..so berhati2lah di jalan raya wahai pengguna2 jalan lebuhraya gerik..tak boleh nak potong sesenang wenang sbb jalannye berselekoh tajam...tp itula busan betol kalu jadi pengikut setia bontot lori...tp kekadang tu bile terasa berani melampau2,saya terpotong jugak..huhuhu

OK..berbalik topik sebenar, saya nak kenalkan kamu dengan sesuatu..meh sini nak cite..Selalunya setiap kali balik gerik saya suka sangat bawak balik makanan yang banyak2..kasi penuhkan fridge di rumah bujang tp kali ni lain pulak citenya..terbawak teman tapi mesra sekali mengikut serta aku balik ke gerik..sebelum tu dh mintak izin dh dr ayahku untuk menangkap beberapa teman baiknya supaya jadi teman baikku pula.. =p

menangkap???apekah *&%$???

manusia boleh tangkap menangkap eh??syokknye!!saya nak jugaklah..kat mana azna carik?saya teringin nak tangkap Fizo Omar la..=p

hah jangan ngada2 nak tanya saya benda yang bukan2 eh sbb saya bukan bwk manusia pun tapi saya bawak sesuatu..ia sangatlah kecil..tak mengeluarkan bunyi n bercakap konfem2 la tak boleh.. =)

so....apekah itu..?????????????????

:::teman baru ku::

harap maapla..bekas terlampaulah rendah..smpikan pokok yang patutnye dok dalm air..termuncul pulak di permukaan..yela2x..fine jangan gelak..nnti esok saya tukar bekas lain..huhuhu


p/s:kalau nak tahu..kat umah saya ni ade banyak binatang kecil yang sudi menemaniku..semut itam, anai-anai, lipas n cicak..dan yang terbaru adelah ikan kecil yang kiut miut ini..hehehe...
This entry was posted in

1 comments:

Anonymous said...

kalaulah saya yang jadi ikan tu...