Wednesday, May 19, 2010

Gila+Psiko=Goku Dragon Ball

Apelah nasib malang saya ni. Terjumpa orang gila mane ntah. Berlagak macam saya ni gf die n bakal kawin ngn die.Oooo plsssss..Layan msg die pun tak penah. Tak tahu cemana boleh die msg saya sume bagai mcm saya layan die. Adusssss..parah..parah..

Pagi tadi dalam pukul 4pagi, tetibe die cal. Saya punyelah syok tido, tambahan pulak keje hari ni tiba-tiba diganggu dengan bunyi tepom yang memekak. Nak wut silent mode, tak boleh. sebab dengan hp ajelah saya boleh bangun pagi untuk pegi keje. Kalau takde hp, alamatnye sedar2 matahari dah meninggi atas kepala..huhuhu..

Bile asyik cal..asyik msg..saya dengan perasaan tahap bengang melampau+sebal+sebu+sengal+menyampah mcm2la dalam hati dan jiwa ni, antar msg kat die dengan panggilan B*&^%

Dah hantar msg tahap teruk mcm tu pun, masih lagi memekak..mcm die tak paham Bahasa Melayu..

Argghhhhhh menyampahhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! memang sah dia GILA..
This entry was posted in