Monday, May 3, 2010

JuAlaN TuDunG (^_^)

Assalamualaikum wbt..

Ade sape2 nak beli tudung tak? tapi saya tak jual tudung syria ke tudung ariani ke ape ntah..saya jual tudung bawal je..kebetulan masa ni ade beberapa helai tudung yang saya kendong ke hulu ke hilir bukan ke mana2..tapi dari dalam rumah..pastu masuk dalam kete..pastu tak bawak2 kuar sampai sudah ke tempat tujuan utk menayang tudung2 itu (tempat tujuan: sekolah saya)...sbbnya saya malu.. malu..dan malu ..hah dh tiga kali saya duk ulang benda yang sama..maknanya saya memang tersangat2 tersipu2 orangnya untuk menjadi penjual sementara..hikhik..

macam mana boleh terkeluar idea jual tudung????

ok mcm ni..saya bukan nk jd penjual tudung secara tetap dan berpencen..(tp klu tetibe rezeki mencurah2 di masa hadapan, mungkin boleh jd kot..hikhik)...
ni sume kerjaan adik saya la..die suh sy bwk jual kat skolah sy..tp smpi sudah sy tak tunjuk..sbb sy tak reti la nak buat iklan2 secara terbuka ni..nk tayang muke seposen dpn cikgu2 skolah..pastu sy ni mudah runtun hati jiwa dan raga kalau kengkawan mintak rundingan harga..silap haribulan yang harga rm30 leh jadi rm3 tau..hah! tak logik kan..hihi..
itu yang tadi lepas solat maghrib, tetiba tercetus idea ni..(ceh..ayat tak boleh blah)..nak publish sume tudung yang saya ada yang saya terbangkan khas dari negeri cik siti wan kembang..negeri mana??kat mana???tak penah dgr??? hah! siap klu de pertanyaan2 sumbang sebegini..terus tak kasi rundingan harga..HAKHAKHAK..nah saya tayangkan kepada kamu dan kamu yang berminat dengan tudung jenis ini..klu tak berminat pun saya tak kisah..bukan saya suh kamu kuar dengan tiba2 dari blog sy klu nmpk iklan ni..hehehe

ni je la tudung2 yang ade dalam koleksi saya...

sumenya tudung bawal no 1..cume harganya berbeza disebabkan oleh patern sahaja..

jenis pertama - bawal no 1
cume di jahit tepi dengan manik petak2..
harga rm 28 (tidak termasuk dengan kos penghantaran)


kaler peach
kod M001


kaler putih
kod M002

jenis kedua - juga bawal no 1
bersulam manik
harga rm35 (tidak termasuk dengan kos penghantaran)


kaler hitam
kod N001


kaler hijau muda
kod N002


kaler pink
kod N003

jenis ketiga
harga RM48 (tidak termasuk dengan kos penghantaran)
sulaman benang kemas n cantik..(sila klik pada tudung untuk pembesaran imej yang jelas n terang..tq ;] )

kaler hitam
kod S001

kaler hijau mcm di atas
kod S002
jenis keempat
harga RM48 (tidak termasuk dengan kos penghantaran)
sulaman manik..sangat kemas n cantik..(sila klik pada tudung untuk pembesaran imej yang jelas n terang..tq ;] )


kaler biru muda
kod S003



kaler pink
kod S004

kaler hijau muda
kod S005

kaler krim
kod S006


kaler pink muda
kod S007



kaler purple tua
kod S008


cepat! cepat! stok adalah terhad...sapa cepat die dapat...

sebelum beli, kene lengkapkan diri anda dengan syarat2 berikut;
1. serious buyer only!!! <--nada tegas okek! 2. tidak ada istilah barang dikembalikan semula selepas digunakan atau selepas dibeli dan sama waktu dengannya..so pastikan kamu buat pilihan dengan betul..pikir dengan betul supaya tidak menyesal dikemudian hari..bukan apa kot2 kaler yang kamu pilih tidak kena ngn baju kurung/kebaya/kebarung/bla bla bla.. 3. boleh transfer guna apa2 sahaja kaedah..asalkan menyenangkan kerjaan saya dan juga kamu.. 4. pengeposan hanya akan dilakukan selepas kamu membayar harga tudung tersebut..saya sediakan perkhidmatan pos laju sahaja..
  • 1-3 helai tudung: semenanjung m'sia (rm6) & sabah/sarawak (rm10)
  • 4-6 helai tudung: semenanjung m'sia (rm9) & sabah/sarawak (rm12)
5. kalau berminat bolehlah hantar emel kepada saya di :
senorita_na@yahoo.com
**sila nyatakan kod item mana yang kamu berminat berserta dengan nama,alamat,no telefon..
**saya akan lampirkan sekali no akaun saya untuk tujuan pindahan duit..

0 comments: